Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

ZAPYTANIA OFERTOWE 2021

Osoby do kontaktu:

Lucyna Długosz - tel 77 410 36 95 wew. 210  email: 


 

Data

publikacji

Termin składania ofert

Nazwa zapytania ofertowego

17.12.2021 22.12.2021 do godz. 10.00

Zapytanie ofertowe
Dotyczące wykonania zamówienia publicznego pn.:

Zakup i  dostawa  Pompy laparoskopowej.

 DOC02. Załącznik-nr-1-formularz oferty.doc (86,50KB)
 XLS03. Załącznik nr 1.1-formularz cenowy.xls (64,50KB)
 PDF04. Załącznik nr 2 Projekt umowy.pdf (774,45KB)
 PDF1. Zapytanie ofertowe.pdf (507,00KB)
 PDF05. Zmiana 1.pdf (304,09KB)
 PDF06.Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf (427,20KB)
 

   osoba do kontaktu:

    Lucyna Długosz tel. 774040256

 

30.11.2021

14.12.2021

do godz. 10.00

Zapytanie ofertowe

Dostawy profesjonalnej chemii gospodarczej

 PDF01. Zapytanie ofertowe.pdf (685,11KB)
 DOC02. Załącznik-nr-1-formularz oferty.doc (86,50KB)
 XLS03. Załącznik nr 1.1-formularz cenowy ..xls (105,00KB)
 PDF04. Załącznik nr 2 Projekt umowy.pdf (567,47KB)
 PDF05. Zmiana 1.pdf (1,28MB)
 PDF06. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf (346,47KB)
 

   osoba do kontaktu:

   Elżbieta Wierzchołowska tel. 774040255

   Lucyna Długosz tel. 774040256

 

29.11.2021

13.12.2021

do godz. 10.00

Zapytanie ofertowe

Świadczenie usługi Inspektora Ochrony Danych Osobowych


 PDF1. Zapytanie ofertowe.pdf (526,92KB)
 DOC2. Formularz oferty - załącznik nr 1.doc (87,00KB)
 PDF3. Projekt umowy - załącznik nr 2.pdf (143,35KB)
 DOCX4. Umowa powierzenia przetwarzania danych osobowych - załącznik nr 3.docx (26,47KB)
 PDF5.Zmiana 1.pdf (651,86KB)
 DOC6. Formularz oferty - załącznik nr 1 po Zmianie 1.doc (86,50KB)
 PDF7.Projekt umowy po Zmianie 1.pdf (394,68KB)
 PDF8. Zmiana 2.pdf (275,15KB)
 PDF9. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf (509,25KB)
 

   osoba do kontaktu:
   Klaudia Zimoch tel. 774040260
   Lucyna Długosz tel. 774040256

 

17.11.2021

30.11.2021

do godz. 10.00

Zapytanie ofertowe

Realizacja usługi badania ustawowego sprawozdań finansowych za rok obrotowy kończący się dnia 31 grudnia 2021 roku oraz za rok obrotowy kończący się dnia 31 grudnia 2022 roku.

 PDF1. Zapytanie ofertowe.pdf (568,58KB)
 DOC2. Formularz oferty - załącznik nr 1.doc (84,50KB)
 PDF3. Projekt umowy - załącznik nr 2.pdf (131,24KB)
 DOCX4. Umowa powierzenia przetwarzania danych osobowych - załącznik nr 3.docx (26,47KB)
 PDFInformacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf (885,36KB)
 

 osoba do kontaktu:

 Ewa Talkowska
 tel. 77 40 40 259
 e-mail: ewa.talkowska@zoznamyslow.pl


 

25.10.2021r.

09.11.2021

do godz. 10.00

Zapytanie ofertowe

Dostawa profesjonalnej chemii  gospodarczej

1. Dostawy profesjonalnej chemii gospodarczej - Część 1

2. Dostawy profesjonalnej chemii gospodarczej - Część 2

 PDF01. Zapytanie ofertowe.pdf (467,57KB)
 DOC02. Załącznik-nr-1-formularz oferty.doc (88,50KB) 
 XLS03. Załącznik nr 1.1-formularz cenowy część 1..xls (105,00KB)
 XLS04. Załącznik nr 1.2- formularz cenowy część 2.xls (66,00KB)
 PDF05. Załącznik nr 3 Projekt umowy.pdf (568,03KB)

 PDF06. Zmiana 1.pdf (995,34KB)
 PDF07. Zmiana 2.pdf (463,76KB)
 PDF08. Informacja o unieważnieniu postępowania w zakresie cz.1, oraz o wyborze najkorzystniejszej oferty w zakresie cz.2.pdf (553,19KB)
 

   osoba do kontaktu:

   Elżbieta Wierzchołowska tel. 774040255

   Lucyna Długosz tel. 774040256
 

06.10.2021r.

20.10.2021r.

do godz. 10:00

Zapytanie ofertowe

Zakup i sukcesywna dostawa artykułów papierniczych, biurowych i tonerów do drukarek

 PDF01. Zapytanie ofertowe.pdf (666,41KB)
 DOC02. Załącznik-nr-1-formularz oferty.doc (88,00KB)
 XLS03. Załącznik nr 1.1-formularz cenowy część 1..xls (69,50KB)
 XLS04. Załącznik nr 1.2- formularz cenowy część 2.xls (68,50KB)
 DOCX05. Załącznik nr 3 Projekt umowy.docx (58,36KB)
 PDF06. Zmiana 1.pdf (339,01KB)
 PDF07. Zmiana 2.pdf (280,90KB)
 PDF08. Informacja o wyborze najkorzystniejszych ofert w zakresie części 1 oraz części 2.pdf (505,45KB)
 

 osoba do kontaktu:

                              Lucyna Długosz
                              zamowienia@zoznamyslow.pl
                              budynek "C" - Administracja NCZ Namysłów
                              NCZ Sp. z o.o. tel. 77-40-40-256

22.09.2021r

30.09.2021r.

do godz. 10:00

Zapytanie ofertowe

Na zakup używanego pojazdu osobowego typu VAN
2-gie postępowanie 

 

 PDF01. Zapytanie ofertowe.pdf (488,19KB)
 DOC02-zalacznik-nr-1-formularz-oferty.doc (86,50KB)
 DOC03-zalacznik-nr-1.1-oswiadczenie-wykonawcy.doc (93,50KB)
 DOCX04. Załącznik nr 1.2. wymagania techniczne.docx (28,12KB)
 PDF05. Załącznik nr 2 Projekt umowy.pdf (195,95KB)
 PDF06. Zmiana 1.pdf (239,05KB)
 PDFInformacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf (332,86KB)
 

 osoba do kontaktu:

                              Piotr Furmański  - piotr.furmanski@ncznamyslow.pl
                              Ireneusz Witek - ireneusz.witek@zoznamyslow.pl
                              składanie ofert: zamowienia@zoznamyslow.pl
                              budynek "C" - Administracja NCZ Namysłów
                              NCZ Sp. z o.o. tel. 77-40-40-249

19.08.2021r

31.08.2021r.

do godz. 10:00

Zapytanie ofertowe

Na zakup używanego pojazdu osobowego typu VAN

  PDF01. Zapytanie ofertowe.pdf (456,46KB)
  DOC02. Załącznik-nr-1-formularz oferty.doc (87,00KB)
  DOC03. Załącznik-nr 1.1-oświadczenie wykonawcy.doc (93,50KB)
  DOCX04. Załącznik nr 1.2. wymagania techniczne.docx (27,96KB)
  PDF05. Załącznik nr 2 Projekt umowy.pdf (810,67KB)
  PDF06. Informacja o unieważnieniu postępowania.pdf (320,98KB)
 

 osoba do kontaktu:

                              Lucyna Długosz
                              zamowienia@zoznamyslow.pl
                              budynek "C" - Administracja NCZ Namysłów
                              NCZ Sp. z o.o. tel. 77-40-40-256

 

05.03.2021r  

16.03.2021r.

do godz. 10:00

Zapytanie ofertowe

Dostawa narzędzi i sprzętu medycznego dla potrzeb bloku operacyjnego do zabiegów ortopedycznych

  PDF1. Zapytanie ofertowe.pdf (673,83KB)
  DOC2. Załącznik nr 1 - Oferta.doc (78,00KB)
  PDF3. Załącznik nr 2 - Projekt umowy.pdf (648,53KB)
  PDFZmiana 1.pdf (509,24KB)
  PDFZmiana 2.pdf (291,39KB)
  PDFInformacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf (1,07MB)
 

  osoba do kontaktu:

                              Dyrektor ds. Finansowo-Administracyjnych
                              mgr Ilona Mróz
                              ilona.mroz@zoznamyslow.pl
                              budynek "C" - Administracja NCZ Namysłów
                              Sekretariat NCZ tel. 77-40-40-248

 03.03.2021  

16.03.2021r.

do godz. 10:00

Zapytanie ofertowe

Dostawa mobilnego aparatu RTG - Ramię C

  PDF1. Zapytanie ofertowe - Dostawa mobilnego aparatu RTG - Ramię C.pdf (1,27MB)
  DOC2. Załącznik nr 1 - Oferta.doc (75,00KB)
  DOCX3. Załącznik nr 2 - Zestawienie wymaganych parametrów sprzętu.docx (399,25KB)
  PDF4. Załącznik nr 3 - Projekt umowy.pdf (3,30MB)
  PDFZmiana 1.pdf (924,31KB)
  PDFInformacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf (921,01KB)
 

  osoba do kontaktu:

                              Kierownik Działu Technicznego:
                              Piotr Furmański
                              budynek "C" - Administracja NCZ Namysłów
                              tel. kom. 698-828-047  tel. sekret. 77-40-40-248