Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

ZAPYTANIA OFERTOWE 2022

Osoby do kontaktu:

Lucyna Długosz - tel 77 410 36 95 wew. 210  email: 


 

Data

publikacji

Termin składania ofert

Nazwa zapytania ofertowego

09.11.2022

23.11.2022

do godz. 10.00

Zakup i dostawa odzieży medycznej ochronnej dla Namysłowskiego Centrum Zdrowia Sp. z o. o.

PDF01 Zapytanie ofertowe.pdf (1,83MB)
DOC02 Załącznik nr 1 Formularz oferty.doc (75,00KB)
XLS03 Załącznik nr 1.1 Formularz cenowy.xls (66,50KB)
PDF04 Załącznik nr 2 Projekt umowy.pdf (566,66KB)
PDF05 Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf (420,36KB)
 

osoby do kontaktu:

    Lucyna Długosz tel. 774040256
    Monika Ziółkowska tel. 774040256

 

04.11.2022

17.11.2022

do godz. 10.00

Zakup i dostawa obuwia profilaktycznego, roboczego dla personelu medycznego i pomocniczego dla pracowników NCZ Sp. z o. o.

PDF01. Zapytanie ofertowe.pdf (1,73MB)
DOC02 Załącznik nr 1 Formularz oferty.doc (74,50KB)
XLS03 Załącznik nr 1.1 Formularz cenowy.xls (34,00KB)
PDF04 Załącznik nr 2 Projekt umowy.pdf (568,95KB)
PDF05 Zmiana 1.pdf (1,20MB)
PDF06 Informacja o odrzuceniu oferty i wyborze najkorzystniejszej.pdf (528,17KB)
 

     osoby do kontaktu:

    Lucyna Długosz tel. 774040256
    Monika Ziółkowska tel. 774040256

20.10.2022

02.11.2022

do godz.

10.00

           Dostawa artykułów gospodarczych-worki foliowe na odpady.

PDF01 Zapytanie ofertowe.pdf (1,91MB)
DOC02 Załącznik nr 1 Formularz oferty.doc (73,50KB)
XLS03 Załącznik nr 1.1 Formularz cenowy.xls (76,50KB)
PDF04 Załącznik nr 2 Projekt umowy.pdf (617,17KB)
PDF05 Zmiana 1.pdf (351,87KB)
XLS06 Załącznik nr 1.1 Formularz cenowy po Zmianie 1.xls (46,00KB)
PDF07 Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf (900,39KB)
 

    osoby do kontaktu:

    Lucyna Długosz tel. 774040256
    Monika Ziółkowska tel. 774040256

19.10.2022

31.10.2022

do

godz. 10.00

Zakup i sukcesywna dostawa artykułów papierniczych, biurowych i tonerów do drukarek.

PDF01 Zapytanie ofertowe.pdf (1,81MB)
DOC02 Załącznik nr 1 Formularz oferty.doc (75,50KB)
XLS03 Załącznik nr 1.1 Formularz cenowy -Część 1.xls (43,00KB)
XLS04 Załącznik nr 1.2 Formularz cenowy -Część 2.xls (37,00KB)
PDF05 Załącznik nr 2 Projekt umowy cz.1.pdf (802,12KB)
PDF06 Załącznik nr 3 Projekt umowy cz.2.pdf (620,93KB)
PDF07 Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf (936,49KB)
 

   osoby do kontaktu:

    Lucyna Długosz tel. 774040256
    Monika Ziółkowska tel. 774040256

 

 

29.09.2022

13.10.2022

do godz.10.00

Zakup, dostawa i montaż  wyposażenia pracowni endoskopowej-meble.

PDF1. Zapytanie ofertowe.pdf (2,27MB)
DOC2. Załącznik nr 1- Formularz oferty.doc (123,50KB)
DOCX3. Załącznik nr 1-Formularz cenowy - komplet mebli do dyżurki Część 1.docx (15,26KB)
DOCX4. Załącznik nr 2 -Formularz cenowy- krzesła -fotele do poczekalni wykonane z materiałó zmywalnych- Część 2.docx (20,91KB)
DOCX5. Załacznik nr 3-Formularz cenowy-szafki medyczne- Częśc 3.docx (15,03KB)
DOCX6. Załacznik nr 4- Formularz cenowy-taboret medyczny na kółkach - Część 4.docx (13,80KB)
DOCX7. Załącznik nr 5 - Formularz cenowy -wyposażenie zmywalni-Część 5.docx (18,38KB)
DOCX8. Załącznik nr 6 - Formularz cenowy - szafa do przechowywania endoskopów- Część 6.docx (21,39KB)
DOCX9. Załącznik nr 2 Projekt umowy.docx (84,24KB)
PDF10. Ogłoszenie w bazie konkurencyjności.pdf (77,47KB)
PDF11. Zmiana 1.pdf (1 021,64KB)
PDF12. Zmiana 2.pdf (638,44KB)
PDF13. Informacja o wyborze najkorzystniejszych ofert.pdf (1,40MB)
PDF14. rozstrzygniecie_ogloszenia_128452.pdf (35,08KB)
 

osoby do kontaktu:

    Lucyna Długosz tel. 774040256
    Monika Ziółkowska tel. 774040256

20.09.2022

04.10.2022

do godz. 10.00

Dostawa profesjonalnej chemii gospodarczej.

PDF01 Zapytanie oferowe.pdf (1,04MB)
DOC02 Załącznik nr 1 Formularz oferty.doc (71,50KB)
XLS03 Załącznik nr 1.1 Formularz cenowy.xls (49,00KB)
PDF04 Załącznik nr 2 Projekt umowy.pdf (617,20KB)
PDF05. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf (486,45KB)
 

osoby do kontaktu:

    Lucyna Długosz tel. 774040256
    Katarzyna Szwedziak tel. 774040256

30.08.2022

19.09.2022

do godz. 10.00

Zakup, dostawa i montaż  wyposażenia pracowni endoskopowej-meble
w ramach projektu: „
Podniesienie wydajności leczenia chorób cywilizacyjnych, w tym nowotworów złośliwych poprzez przebudowę pomieszczeń budynku Namysłowskiego Centrum Zdrowia Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością na Pracownię Badań Endoskopowych wraz z dostawą sprzętu medycznego.”

PDF1. Zapytanie ofertowe.pdf (1,89MB)
DOC2. Załącznik nr 1- Formularz oferty.doc (123,50KB)
DOCX3. Załącznik nr 1-Formularz cenowy - komplet mebli do dyżurki Część 1.docx (15,26KB)
DOCX4. Załącznik nr 2 -Formularz cenowy- krzesła -fotele do poczekalni wykonane z materiałó zmywalnych- Część 2.docx (20,91KB)
DOCX5. Załacznik nr 3-Formularz cenowy-szafki medyczne- Częśc 3.docx (15,03KB)
DOCX6. Załacznik nr 4- Formularz cenowy-taboret medyczny na kółkach - Część 4.docx (13,80KB)
DOCX7. Załącznik nr 5 - Formularz cenowy -wyposażenie zmywalni-Część 5.docx (18,29KB)
DOCX8. Załącznik nr 6 - Formularz cenowy - szafa do przechowywania endoskopów- Część 6.docx (21,25KB)
PDF9. Załącznik nr 2 Projekt umowy.pdf (813,53KB)
PDF10. Zmiana 1.pdf (1 009,97KB)
PDF11. Zmiana 2.pdf (806,56KB)
PDF12.Odrzucenie ofert, Informacja o wyborze najkorzystniejszych ofert w zakresie części 1-6.pdf (1,53MB)
PDF13. Uniewaznienie.pdf (772,48KB)
 

 

osoby do kontaktu:

    Lucyna Długosz tel. 774040256
    Katarzyna Szwedziak tel. 774040256

 

26.08.2022

06.09.2022

do

godz. 10.00

Organizacja i przeprowadzenie kursu specjalistycznego dla pielęgniarek "Endoskopia dla pielęgniarek"

PDF01. Zapytanie ofertowe.pdf (991,65KB)
PDF02.Załącznik nr 1 -Opis przedmiotu zamówienia.pdf (332,97KB)
DOC03 Załącznik nr 2- Formularz oferty.doc (58,50KB)
PDF04. Załącznik nr 3-Projekt umowy.pdf (299,52KB)
PDF05. Informacja o odrzuceniu oferty oraz o wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf (377,86KB)
 

osoby do kontaktu:

    Lucyna Długosz tel. 774040256
    Katarzyna Szwedziak tel. 774040256

 

11.08.2022

22.08.2022

do

godz. 10.00

Naprawa kotła wodnego polegającego na zakupie, dostawie i wymianie pękniętego tylnego członu kotła, czyszczeniu chemicznym - II postępowanie.

PDF01. Zapytanie ofertowe.pdf (1,19MB)
PDF02. Załącznik nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia.pdf (168,05KB)
DOC03 Załącznik nr 2- Formularz oferty.doc (70,00KB)
PDF04. Załącznik nr 3 - Projekt umowy.pdf (374,91KB)
PDF05. Zmiana 1.pdf (332,16KB)
ZIP06. zdjęcia.zip (6,25MB)
PDF07. Zmiana 2..pdf (378,75KB)
ZIP08. zdjecia 2.zip (1,50MB)
PDF09. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf (446,88KB)
 

osoby do kontaktu:

    Lucyna Długosz tel. 774040256
    Katarzyna Szwedziak tel. 774040256

25.07.2022

09.08.2022

do godz.10.00

Naprawa kotła wodnego polegającego na zakupie, dostawie i wymianie pękniętego tylnego członu kotła, czyszczeniu chemicznym.

PDF01 Zapytanie ofertowe.pdf (995,89KB)
DOCX02 Załącznik nr 1 -Opis przedmiotu zamówienia.docx (14,96KB)
DOC03 Załącznik nr 2- Formularz oferty.doc (64,50KB)
PDF04 Załącznik nr 3 - Projekt umowy.pdf (374,90KB)
PDF05. Zmiana 1.pdf (310,43KB)
PDF06. Unieważnienie postępowania.pdf (719,71KB)
 

osoby do kontaktu:

    Lucyna Długosz tel. 774040256
    Katarzyna Szwedziak tel. 774040256

11.07.2022

21.07.2022

do godz. 10.00

Dostawa preparatu przeznaczonego do mycia i dezynfekcji narzędzi chirurgicznych oraz endoskopów giętkich.

DOC02 Załącznik nr 1 Formularz oferty.doc (73,50KB)
XLS03 Załącznik nr 1.1 Formularz cenowy.xls (74,00KB)
PDF04 Załącznik nr 2 Projekt umowy.pdf (617,85KB)
PDF1. Zapytanie ofertowe.pdf (1,09MB)
PDF05 Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf (424,52KB)
 

osoby do kontaktu:

    Lucyna Długosz tel. 774040256
    Katarzyna Szwedziak tel. 774040256

04.07.2022

18.07.2022

do godz.10.00

Pełnienie nadzoru inwestorskiego, realizowanego w imieniu i na rzecz Zamawiającego, obejmującego obowiązki związane z profesjonalnym i kompleksowym nadzorem oraz kontrolą i rozliczeniem zadania inwestycyjnego – robót budowlanych wykonywanych
w ramach projektu pn: „Przebudowa pomieszczeń budynku Namysłowskiego Centrum Zdrowia Spółki z ograniczoną odpowiedzialnością na pracownię badań endoskopowych".

PDF01.Zapytanie ofertowe.pdf (2,84MB)
DOC02.Załacznik nr 1 formularz-oferty.doc (98,00KB)
DOC03. Załącznik-nr 1.1-oświadczenie wykonawcy.doc (147,50KB)
DOCX04. Załącznik nr 2 Projekt umowy.docx (69,44KB)
PDF05. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf (863,33KB)
 

 

osoby do kontaktu:

    Lucyna Długosz tel. 774040256
    Katarzyna Szwedziak tel. 774040256

26.05.2022

06.06.2022

do godz.10.00

 Dostawa materiałów opatrunkowych

PDF01. Zapytanie ofertowe.pdf (907,04KB)
DOC02 Załącznik nr 1 Formularz oferty.doc (69,00KB)
XLS03 Załącznik nr 1.1 Formularz cenowy.xls (32,00KB)
PDF04 Załącznik nr 2 Projekt umowy.pdf (618,74KB)
PDF05. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf (478,09KB)
 

 

osoby do kontaktu:

    Lucyna Długosz tel. 774040256
    Katarzyna Szwedziak tel. 774040256

25.05.2022

02.06.2022

do godz.10.00

Zakup oraz dostawa umywalki medycznej i armatury.

Zakup w ramach środków dostępnych z projektu „Opolskie wspiera szpitale w walce z Covid-19”

PDF01.Zapytanie ofertowe_umywalki.pdf (1,73MB)
DOCX02.Załącznik nr 1 -Opis przedmiotu zamówienia.docx (47,46KB)
DOC03. Załącznik nr 2- Formularz oferty.doc (95,00KB)
PDF04 Załącznik nr 3 Projekt umowy.pdf (710,49KB)
PDF05 Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf (568,85KB)
 

osoby do kontaktu:

    Lucyna Długosz tel. 774040256
    Katarzyna Szwedziak tel. 774040256

13.05.2022

02.06.2022r.

do godz.12.00

Zakup, dostawa, montaż szafek i regałów na sprzęt medyczny – zestawów 5. Zakup realizowany w ramach środków dostępnych z projektu „Opolskie wspiera szpitale w walce z Covid-19”.

PDF01 Zapytanie ofertowe.pdf (1,60MB)
DOCX02 Załącznik nr 1 -Opis przedmiotu zamówieni_meble.docx (51,07KB)
DOC03 Załącznik nr 2- Formularz oferty_meble.doc (93,50KB)
PDF04 Załącznik nr 3 Projekt umowy.szafki i regały.pdf (780,38KB)
PDF05 Zmiana 1.pdf (344,67KB)
DOC06 Załącznik nr 2- Formularz oferty po Zmianie 1.doc (94,00KB)
PDF07 Zmiana 2.pdf (655,15KB)
PDF08 Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf (857,25KB)
 

osoby do kontaktu:

    Lucyna Długosz tel. 774040256
    Katarzyna Szwedziak tel. 774040256

12.05.2022

23.05.2022 

do godz.10.00

Zakup oraz dostawa umywalki medycznej i armatury.

Zakup w ramach środków dostępnych z projektu „Opolskie wspiera szpitale w walce z Covid-19”

PDF1.Zapytanie ofertowe.pdf (1,74MB)
DOCX2.Załącznik nr 1 -Opis przedmiotu zamówienia.docx (47,42KB)
DOC3.Załącznik nr 2- Formularz oferty.doc (97,50KB)
PDF4.Załącznik nr 3 Projekt umowy.u.pdf (778,20KB)
PDF5. Zmiana 1-odpowiedzi na pytania.pdf (679,76KB)
DOC6. Załącznik nr 2- Formularz oferty po Zmianie 1.doc (98,00KB)
PDF7. Zmiana 2.pdf (329,58KB)
PDF8. Informacja o odrzuceniu oferty oraz o unieważnieniu postępowania.pdf (869,52KB)
 

osoby do kontaktu:

    Lucyna Długosz tel. 774040256
    Katarzyna Szwedziak tel. 774040256

15.04.2022

02.05.2022

do godz. 10.00

Szkolenie grupowe pielęgniarek i położnych Namysłowskiego Centrum Zdrowia Sp.z o.o. z zakresu Resuscytacji krążeniowo – oddechowej. Szkolenie odbędzie się w ramach środków dostępnych z projektu „Opolskie wspiera szpitale w walce z Covid-19”

PDF01. Zapytanie ofertowe.pdf (1,20MB)
DOCX02.Załącznik nr 1 -Opis przedmiotu zamówienia.docx (47,80KB)
DOC03. Załącznik nr 2- Formularz oferty.doc (94,00KB)
PDF04. Projekt umowy Załącznik nr 3 do formularza oferty.pdf (222,62KB)
PDF05. Zmiana 1.pdf (335,80KB)
PDFInformacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf (741,21KB)
 

osoby do kontaktu:

    Lucyna Długosz tel. 774040256
    Katarzyna Szwedziak tel. 774040256

13.04.2022 25.04.2022 do godz. 10.00

 

Zapytanie ofertowe

Dostawa leków różnych

PDF01 Zapytanie ofertowe.pdf (756,46KB)
DOC02 Załącznik nr 1 Formularz oferty.doc (75,00KB)
XLS03 Załącznik nr 1.2 Formularz cenowy.xls (73,00KB)
PDF04 Załącznik nr 2 Projekt umowy.pdf (676,16KB)
PDF05 Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf (431,96KB)
 

osoby do kontaktu:

    Lucyna Długosz tel. 774040256
    Katarzyna Szwedziak tel. 774040256

 

16.02.2022 24.02.2022 do godz. 10.00


Zapytanie ofertowe
Świadczenie usług w zakresie wykonywania badań wstępnych,
okresowych, kontrolnych oraz sanitarno-epidemiologicznych
osób skierowanych przez Zamawiającego,
a także innych usług zgodnie
z obowiązującymi  przepisami prawa pracy.

  PDF1. Zapytanie ofertowe.pdf (716,56KB)
  DOCX2..Załącznik nr 1 -Opis przedmiotu zamówienia.docx (16,94KB)
  DOC3. Załącznik nr 2- Formularz oferty.doc (60,50KB)
  PDF4.Załącznik nr 3 -Projekt umowy.pdf (349,71KB)
  PDF5. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf (486,34KB)
 

   osoby do kontaktu:

    Lucyna Długosz tel. 774040256
    Katarzyna Szwedziak tel. 774040256

17.01.2022 27.01.2022 do godz. 10.00

   

Zapytanie ofertowe
Dostawa materiałów szewnych

  PDF01 Zapytanie ofertowe.pdf (796,14KB)
  DOC02 Załącznik nr 1 Formularz oferty.doc (78,50KB)
  XLS03 Załącznik nr 1.1 Formularz cenowy - Część 1.xls (52,00KB)
  XLS04 Załącznik nr 1.2 Formularz cenowy - Część 2.xls (37,00KB)
  XLS05 Załącznik nr 1.3 Formularz cenowy - Część 3.xls (31,00KB)
  PDF06 Załącznik nr 2 Projekt umowy.pdf (616,73KB)
  PDF07. Zmiana 1.pdf (426,08KB)
  PDF08. Zmiana 2.pdf (492,52KB)
  PDF09. Informacja o wyborze najkorzystniejszych ofert..pdf (557,55KB)
 

   osoby do kontaktu:

    Lucyna Długosz tel. 774040256
    Katarzyna Szwedziak tel. 774040256